Obecnie

800px-2013_IAA_DSC01986_DxO_(9879289286)_(2)

Porsche zajmuje się także projektami niezwiązanymi z motoryzacją, jej projektem jest np. ciężki niemiecki czołg Leopard 1, który produkowany jest nadal od 1961 roku (obecnie Leopard 2). Spółka eksperymentuje także z projektami niekoniecznie sportowymi. Przykładem tego jest dobrze przyjęty model Cayenne, będący po prostu uterenowionym (250 – 550 KM) samochodem sportowym. W 2009 roku koncern wprowadził na rynek model Panamera, który jest luksusowym czterodrzwiowym i czteromiejscowym coupé będącym pierwszym seryjnie produkowanym przez firmę Porsche tego typu samochodem w ofercie Porsche. Nazwa modelu pochodzi od historycznego, długodystansowego wyścigu – La Carrera Panamericana. Projekt Panamery opiera się na pomyśle zastosowanym na znacznie mniejszą skalę przez Porsche AG w pierwszych wersjach 911 karosowanych przez firmę Troutman, ale sygnowanych logo Porsche, a następnie w istniejącym wyłącznie w jednym jeżdżącym egzemplarzu, modelu 989 z 1991 roku. Idea czterodrzwiowego i czteromiejscowego Porsche była kontynuowana także przez firmę tunerską ASC w postaci modelu 928 ASC Estate (także posiadającego prawo do noszenia logo Porsche) – jeden egzemplarz znajduje się w Porsche Museum w Stuttgarcie.

W historii przedsiębiorstwa istniały też modele czteromiejscowe, choć tylko 2-drzwiowe (Beutler-Porsche 356C), ale także Troutman-Barnes-Porsche model 659 opracowany na bazie wczesnej 911, czy opracowany w laboratoriach Porsche z okazji 75-tych urodziny Ferdynanda Ferry’ego Porsche model 928-4 (istniejący w jednym zachowanym egzemplarzu); jak również model terenowy (597 Jagdwagen) opracowany na zlecenie Bundeswehry.

W 2014 roku po raz pierwszy marka modelem Macan weszła w segment kompaktowych samochodów sportowo-użytkowych.

W 2006 roku w Polsce otwarto pierwsze Centrum Porsche (Porsche Centrum Warszawa). Podczas otwarcia Leszek Kuzaj odebrał od szefów firmy kluczyki do nowiutkiego Porsche 911 Turbo. Spotkanie swą obecnością zdobiła Kayah. Obecnie w Polsce działa 5 Centrów Porsche – w Warszawie, Sopocie, Poznaniu, Katowicach oraz we Wrocławiu (Poznań i Katowice otwarte w 2009 roku, a Wrocław w 2015).

Od początku 2009 roku Porsche wprowadziło do swojej oferty pierwszy silnik Diesla, zamontowany w modelu Cayenne Diesel, o pojemności 3000 cm³ i mocy maksymalnej 240 KM. Silnik ten pochodzi z koncernu Volkswagen AG, a montowany jest m.in. w samochodach Audi.