Porsche Lifestyle

2013_Porsche_911_Carrera_4S_(991)_(9626546987)

Porsche od początku istnienia promuje lajfstajlowy wizerunek marki. Przejawia się to zarówno w organizacji klubów użytkowników pojazdów wyprodukowanych przez Porsche, jak i promocji produktów firmy nie związanych z motoryzacją (odzież, kosmetyki, przedmioty codziennego użytku). We współpracy z założoną przez Ferdinanda Porsche firmą PorscheDesign produkowane są zarówno gadżety dla kierowców i wielbicieli marki, jak i projektowane są przedmioty produkowane z logo Porsche przez inne firmy (obuwie Adidas, zegarki Eterna, akcesoria AGD Siemens czy wyposażenie wnętrz m.in. Franke).

Równocześnie w większości krajów istnieją Porsche Kluby użytkowników i fanów samochodów Porsche. Polski klub – Porsche Club Poland z siedzibą w Lublinie istnieje od 2000 roku, akredytację Porsche AG uzyskał jako 205. klub na świecie (na ok. 650 obecnie istniejących) w 2003 roku dzięki staraniom jego inspiratora i długoletniego (do 2009) prezesa – Jarka Komancza Guldynowicza. PCP prowadzi aktywną działalność zarówno sportową, jak i promocyjną wśród użytkowników i fanów marki. Honorowymi członkami PCP są znani, wieloletni użytkownicy samochodów Porsche – m.in. Maryla Rodowicz i Sobiesław Zasada. Klub skupia obecnie ponad 200 członków, posiadających w sumie ok. 400 pojazdów Porsche – począwszy od zabytkowych 356, przez niedoceniane 914, 924 czy 944, po najnowsze egzemplarze 911 GT3.